- Գլխավոր
- Մարզպետի աշխատակազմ
- Մարզպետի աշխատակազմի մասին
- Մարզպետի աշատակազմի կառուցվածքի գրաֆիկական գծապատկերը
- Կառուցվածք
- Մարզպետի աշխատակազմի հաստիքացուցակ
- Բյուջե
- Կանոնադրություն
- Մարզխորհրդի նիստեր
- Հաշվետվություններ
- Գնումների գործընթաց
- Արտակարգ Իրավիճակներ
- ՀՀ Շիրակի մարզպետի աշխատակազմի հաշվեկշռում գտնվող ծառայողական ավտոմեքենաներ
- ՀՀ Շիրակի մարզպետի աշխատակազմի ներքին գործավարության կարգ
- ՀՀ Շիրակի մարզպետի աշխատակազմի ներքին կարգապահական կանոններ
- Ընդհանուր տեղեկություններ
- Նորություններ
- Համայնքներ
- Համայնքի մասին
- Համայնքի ղեկավար, ավագանի, բնակավայրի վարչական ղեկավար
- Համայնքի ղեկավարի որոշումներ
- Համայնքի ավագանու որոշումներ
- Համայնքների տարեկան աշխատանքային պլան /ՏԱՊ/
- Համայնքների զարգացման ծրագրեր
- Համայնքային բյուջետային եկամուտներ
- Համայնքների հողի հարկի, գույքահարկի, հողի և գույքի վարձավճարի պարտքերի վերաբերյալ
- Համայնքային բյուջետային ծախսեր
- Համայնքներում հայտարարված աճուրդները և մրցույթները
- Համայնքների և ենթակա կազմակերպությունների աշխատավարձերի վճարման վերաբերյալ
- Իրավական և մասնագիտական հսկողություն
- Տրանսպորտային օնլայն ուղեցույց
- Աղբավայրերի շահագործման ուղեցույց
- ՀՀ Շիրակի մարզի համայնքների աղբահանություն իրականացնող կազմակերպությունների վերաբերյալ
- ՀՀ Տեղական ինքնակառավարման մարմիններին բնակչության պետական ռեգիստրի տեղեկատվական համակարգից տվյալներ տրամադրելու կարգը
- ՀՀ Շիրակի մարզի համայնքների բյուջեներ
- ՏԻՄ-երի և համայնքապետարանների աշխատակազմերի կողմից էլեկտրոնային եղանակով իրականացված գործառույթների և տրամադրված ծառայություններ
- ՀՀ Շիրակի մարզի ՀՈԱԿ-ներ
- Ինչպես դիմել համայնքապետարան
- Համայնքներում անշարժ գույքի եկամտատեսակների համար բացված հաշիվներ
- Հայտարարություններ Կադրային ապահովում
- Տեղեկատվական կենտրոն
- Դիմեք մեզ
- Մեր հասցեն
- Գրեք մեզ
- Հետևեք Ձեր նամակի ընթացքին
- Տեղեկատվություն ստանալու հարցման օրինակելի ձև
- Պարզաբանումներ տեղեկատվություն ստանալու իրավունքի վերաբերյալ
- Տեղեկատվությունը պարզաբանելու իրավասություն ունեցող անձի կոնտակտային տվյալներ
- Տեղեկատվություն ստացված հարցումների վերաբերյալ
- Պետական մարմիններում անձնական տվյալների մշակման ուղեցույց
- Գույքահարկի միասնական համակարգ
- Հայաստանի Հանրապետության տարածքների համաչափ զարգացում
- Առցանց հեռարձակումներ
- Ծրագրեր եվ գերակա խնդիրներ
- Մարզի սոցիալ-տնտեսական իրավիճակը
- Իրավական ակտեր
- Արտաքին կապեր
- Կազմակերպություններ
- Քաղաքացիների ընդունելություն
- Պայքար անօրինական միգրացիայի դեմ
- Սոցիալական համագործակցություն
- Մարզում բնակվող ազգային փոքրամասնություններ
- Ազդարարման համակարգ
- Թեժ գիծ
- www.e-request.am
- Համապետական շաբաթօրյակ
Պաշտոնական էլ. փոստ
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)
Նորություններ
Торжественное мероприятие в Доме офицеров 102-ой базы 27.12.2014
27-ого декабря в Доме офицеров 102-ой ордена Александра Невского военной базы РФ г.Гюмри состоялось торжественное мероприятие, посвященное 73-й годовщине образования ордена Александра Невского 102-ой военной базы Южного военного округа Министерства обороны Российской Федерации
Կայացավ Շիրակի մարզի խորհրդի ամփոփիչ նիստը 26.12.2014
Դեկտեմբերի 26-ին Գյումրու ,,Օյունջյան,, դպրոց-վարժարանի նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ Շիրակի մարզի խորհրդի 2014 թվականի տարեվերջյան նիստը
Պատվոգրեր Շիրակի մարզային փրկարար վարչության աշխատակիցներին 25.12.2014
Հաշվետվություն և պարգևատրումներ Շիրակի մարզպետարանում
X Factor 3 եթերաշրջանի հաղթող Վահե Մարգարյանը մարզպետին հյուր 25.12.2014
Չնայած տարեվերջյան գերհագեցած աշխատանքային գրաֆիկին, դեկտեմբերի 25-ի աշխատանքային օրը Շիրակի մարզպետ ֆելիքս Ցոլակյանը սկսեց ,,Շանթ,, հեռուստառադիոընկերության X Factor 3 եթերաշրջանի հաղթող Վահե Մարգարյանի հետ
Այցելություն Գյումրու Երեխաների տուն 25.12.2014
Դեկտեմբերի 25-ին Շիրակի մարզպետի տեղակալ Հարություն Արշակյանը, մարզպետարանի աշխատակազմի Ընտանիքի, Կանանց և երեխաների իրավունքների պաշտպանության բաժնի պետ Լուսինե Գինոսյանի ուղեկցությամբ այցելեց Գյումրու ,,Երեխաների տուն,,
Բարի ճանապարհ քառորդ դար անց 25.12.2014
Դեկտեմբերի 25-ին Գյումրու լոկոմոտիվային դեպոյում Ամանորին ընդառաջ, կրկին տոնական տրամադրություն էր տիրում, շահագործման էր հանձնվում վերջին 25 տարում ոչ թե Վրաստանում, այլ Հայաստանում վերանորոգումն անցած առաջին էլեկտրաքարշը, որի վրա շուրջ երկու ամիս աշխատել են դեպոյի մոտ 20 մասնագետներ